Praktiskais pārdošanas seminārs – meistarklase

24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM

 
 
Mūsdienās, kad ar pārdošanu ir saistīts teju ikviens uzņēmums, mūsu sabiedrība ir sadalīta pircējos un pārdevējos, kuri pastāvīgi mijiedarbojas viens ar otru. 

Visu tirdzniecības darījumu veiksme ir atkarīga no tā, cik kvalitatīva būs šī sadarbība un cik kompetenta būs komunikācija ar klientiem. Jāņem vērā, ka katrā pārdošanas reizē klienti mēģina saprast, vai pirkums ir tā vērts, lai atvadītos no savas naudas. Protams, veiksmīga komunikācija ar klientu nav vienīgais tirdzniecības biznesa panākumu kritērijs, pirmkārt, svarīga ir paša produkta vai pakalpojuma kvalitāte.

 
Lai uzlabotu savas pārdošanas prasmes, ikvienam ir iespēja apmeklēt semināru “24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM”, kā ietvaros uzzināsiet mijiedarbības ar patērētājiem nianses un iepazīsieties ar pareizas komunikācijas piemēriem.

 
Semināra norises laiks: 27. februārī plkst. 9.30–13.30
Semināra norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Semināra organizators: Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam – vien EUR 99 + PVN (standarta cena – 249 EUR + PVN).


 

Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv

 

Lektore: Egita Sproģe  biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste. 

Egita Sproģe ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk nekā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā. 





“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.







SATURA IZKLĀSTS:
 
  • Izcilas pārdošanas prasmes; kā izzināt klientu vajadzības; kā pārliecinoši argumentēt un piedāvāt klientam savu produktu/pakalpojumu tā, lai klients tam piekrīt
  • Laika plānošana; pārdevēja ikdienas darbu kalendārs
  • Cik tālam laika periodam jāpērk plānotājs
  • Kad braukt pie klienta un kad nē; kā sarunāties ar katru klientu viņam saprotamā veidā;
  • Kā plānot maršrutu
  • Kā savu bonusa līmeni sasniegt pārliecinošāk; kā veikt pozitīvas izmaiņas pārdošanas procesā
  • Kas uzņēmumā ir Tava (pārdevēju/klientu apkalpot) rezultāta 'bīdītāji', kā ar viņu rokām 'kalt' savus panākumus
  • Kā strādāt ar atskaitēm; atskaite pa dienām un precēm
  • Kā vadītājs prasa nākošā gada ciparus – kā veidot savu pārdošanas gada plānu/budžetau (no kura gala sākt, ut)
  • Kā šo plānu pašam pārpildīt 

Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes. Publicitātes programmai iespējams pieteikties tikai apmācību norises laikā.

 
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
 

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts