Biznesa apmācību intensīvais kurss

BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA:
attiecības ar klientiem un kolēģiem, psiholoģija, biroja grāmatvedība un aktualitātes darba tiesībās jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli. 
 
Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir nenovērtējama, proti, viņa pārziņā ir ne tikai informācijas sagatavošana, informācijas aprites organizēšana, uzņēmuma dokumentācijas pārzināšana, problēmu identificēšana un formulēšana, vadības konsultēšana par iespējamiem risinājumiem, piedalīšanās projektu izstrādāšanā un koordinēšanā, darbu izpildes termiņu kontrolēšana un saskaņošana, bet arī uzņēmuma (iestādes, organizācijas u.c.) pārstāvēšana klientiem un sadarbības partneriem, kā arī citu darbinieku motivēšana.

Lai veiksmīgi un ar pārliecību vadītu visus šos procesus, biznesa apmācību centrs "Biznesa Akadēmija" organizē īpašu biznesa apmācību kursu esošajiem un topošajiem biroja vadītājiem – "BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA: attiecības ar klientiem un kolēģiem, psiholoģija, biroja grāmatvedība un aktualitātes darba tiesībās jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli."

Jā, smaids un saskarsmes kultūra biroja vadītājam ieņem ļoti svarīgu vietu prasmju sarakstā, taču nekādi neizdosies kļūt par uzņēmuma svarīgāko un spēcīgāko posmu bez visaptverošām zināšanām dokumentu pārvaldības pamatos, psiholoģijā, mārketingā, klientu servisā un iekšējā komunikācijā.

Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt un uzturēt biroja darba vietu, kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.
 
Apmācību norises laiks: 20. jūlijā, 27. jūlijā, 3. augustā un 10. augustā no plkst. 10.00–13.00
 
Apmācību iespējas:

E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm - pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN.
 
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59
 + PVN


Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.
 
Par dalību apmācībās tiek izsniegta "Biznesa Akadēmija" apliecība.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 
MĀCIES KOPĀ AR DRAUGIEM VAI KOLĒĢIEM TIEŠSAISTĒ – līdz pat 3 apmācību dalībniekiem par 1 cenu. KOPĀ MĀCĪTIES IZDEVĪGĀK! Ja esat vairāk nekā 3, tad piemaksa par katru nākamo e-apmācību dalībnieku – Tavu draugu vai kolēģi – tikai 20%, kā arī apliecības – visiem tiešsaistes apmācību dalībniekiem. 


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.





Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 







Apmācību lektore – Diāna Švānberga – praktizējoša juriste darba tiesībās, darba aizsardzībā, administratīvā pārkāpuma un administratīvā procesā. Pasniedzējai ir 10 gadu pieredze Valsts darba inspekcijā, tai skaitā pieredze Juridiskās nodaļas vadītājas amatā. Ikdienā konsultē uzņēmējus un fiziskās personas darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu piemērošanā, pārstāv klientu intereses valsts iestādēs un tiesās administratīvo pārkāpumu lietās un administratīvajos procesos. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā.







 

Apmācību lektore –
Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā. No 1994. gada nodarbojas ar uzņēmējdarbību, ir Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu koordinatore Latvijā, starptautisku projektu dalībniece un mācību līdzekļu līdzautore. Ir 20 gadu pieredze kā lektorei par uzņēmējdarbības tēmām, tai skaitā mārketingu, finansēm, projektu vadību un grāmatvedību. Daudzu gadu lektora pieredze lielākajos Latvijas mācību centros – NVA, finanšu institūcijā Altum, mācību centrā Dialogs. Četru mācību grāmatu līdzautore Zvaigzne ABC "Naudas pasaule".






 
APMĀCĪBU MĒRĶIS:

Sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību, kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.


SATURA IZKLĀSTS:

 
1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.
 
  • Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
  • Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
  • Nevainojama uzvedība un labas tonis
  • Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
  • Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē).
     
2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)
 

 

  • Darba vietas zonējums.
  • Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
  • Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
  • Raksturīgākie riska faktori birojā.
  • Darba higiēnas prasības. (Ergonomika) 
     
3. Efektīva laika plānošana.
 
  • Laika plānošanas prasmes.
  • Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
  • Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
  • Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
  • Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.
     
4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana. 
 
  • Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
  • Aizrādījumi un kritika.
  • Argumentēšanas māka.
  • Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
  • Personiskās stresa noturības prasmes.
  • Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.

 


5. Grāmatvedības politikas pareiza plānošana un īstenošana uzņēmumā.

  • Grāmatvedība – finanšu un vadības pārskati, bilance, naudas plūsma, atskaites, EDS;
  • Vienkāršā ieraksta grāmatvedība - pašnodarbinātajiem, IK, biedrībām un nodibinājumiem; 
  • Divkāršā ieraksta grāmatvedība – SIA; 
  • Cenu veidošanas metodes​.



6. Aktuālais darba tiesībās – darba likuma praktiska pielietošana ikdienā un tās problemātika.
 
 
  • Darba tiesisko attiecību vispārīgie principi un tiesiskais regulējums, piemēri;
  • Darba tiesisko attiecību uzsākšanas praktiskās problēmas un tiesiskie ieteikumi;
  • Darba līguma pareiza un precīza, tiesiska noformēšana – praktiskā pieredze un biežākie konstatētie trūkumi darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos;
  • Darba laiks, pamatregulējums, darba laika organizāciju veidi, to katra praktiska pielietošana un praktiskās problēmas, virsstundas, nakts darbs, darbs svētku dienās;
  • Atpūtas laiks, pārtraukumi darbā, atvaļinājumi, pamatregulējums, praktiski piemēri un ieteikumi;
  • Darba samaksas un izmaksas praktiskie aspekti, piemēri, problēmas, ieteikumi;
  • Darba tiesisko attiecību izbeigšanas dažādu praktisku situāciju analīze, piemēri, tiesvedības termiņi, pierādīšanas pienākumi katrai pusei, ieteikumi;
  • Darba devēja galvenie pienākumi, atbildība, aizliegumi, sekas, darba kārtības noteikumu nozīme un nepieciešamība;
  • Termiņi, to pareiza un precīza aprēķināšana, tiesiskās sekas;
  • Pēdējie Darba likuma grozījumi.

Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


 
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos "Biroja Vadītāju Akadēmijai", lūdzu, aizpildiet šo kontaktformu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
E-apmācības tiešsaistē
Apmācības neklātienē