Intensīvās divu dienu biznesa apmācības

BIROJA VADĪTĀJU SKOLA
 


Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir mūsdienās ir tik pat kā nenovērtējama, jo biroja vadītājs ir cilvēks, kurš nodrošina, plāno, koordinē un vada biroja darbu. Lai arī biroja vadītāja uzdevums ir kļūt par uzņēmuma svarīgāko spēcīgāko posmu, tas nav iespējams bez visaptverošām zināšanām klientu servisā, iekšējā komunikācijā, psiholoģijā un mārketingā.

“Biroja vadītāju skola” palīdzēs apgūt visas nepieciešamās zināšanas, lai veidotu un organizētu biroja darbu, tostarp veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu. 

Tā būs iespēja apzināt izaugsmes iespējas un vēl straujāk tiekties uz panākumiem.


Apmācību norises laiks: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
 
Apmācību iespējas:

APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ, 
Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 599,-).


E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta īpaša biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība elektroniskā (PDF) formātā.


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.






Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 



SATURA IZKLĀSTS:

 
1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.
 
Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
Nevainojama uzvedība un labas tonis
Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē).
 
2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)

 
Darba vietas zonējums.
Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
Raksturīgākie riska faktori birojā.
Darba higiēnas prasības. (Ergonomika) 
 
3. Efektīva laika plānošana.
 
Laika plānošanas prasmes.
Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.
 
4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana. 
 
Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
Aizrādījumi un kritika.
Argumentēšanas māka.
Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
Personiskās stresa noturības prasmes.
Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.


 
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

 
 

Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Apmācības klātienē
E-apmācības tiešsaistē
Apmācības neklātienē