Praktiskā biznesa apmācību programma
"No darba ņēmēja par darba devēju!" - kā neapmaldīties biznesa džungļos un
4 mēnešu laikā kļūt par uzņēmēju.

 
Izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” piedāvā iespēju ikvienam apmeklēt četru mēnešu apmācību programmu “No darba ņēmēja par darba devēju - kā neapmaldīties biznesa džungļos" ar līdzfinansējumu. Apmācību sākums jau 18. janvārī.

Būsim godīgi - lai arī valda uzskats, ka ne visi var būt uzņēmēji, tomēr šī brīža ekonomiskā situācija Latvijā rada bažas ikvienam darbiniekam – nestabilā situācijā ar mikrouzņēmumu režīmu, ekspertu brīdinājumi par gaidāmo krīzi un pieaugošā dzīves dārdzība. Laikā, kad par masveida atlaišanu brīdina neviens vien lielāks vai mazāks uzņēmums, ikvienam ir ļoti svarīgi domāt par savu nākotni. Iespējams, tieši šis ir īstais laiks, lai no parasta darbinieka kļūtu par sava uzņēmuma vadītāju.

Neatkarīgi kādu profesiju jūs šobrīd pārstāvat, nekad nav par vēlu sākt domāt savas karjeras izaugsmi. Izglītības centrs “Biznesa akadēmija” piedāvā ikvienam kļūt par uzņēmēju četru mēnešu laikā – apmeklējot apmācības “No darba ņēmēja par darba devēju”. Apmeklējot apmācības būs iespēja uzzināt, kā radīt un attīstīt savu biznesa ideju, kā piesaistīt investorus un klientus un tas viss zinošu ekspertu pavadībā.

Pēdējā laikā bieži dzirdamas negatīvas ziņas saistībā ar Latvijas ekonomiku, kas rada pamatotas bažas daudziem darba ņēmējiem. Ikviens taču no mums vēlas būt pārliecināts un drošs par savu nākotni, saviem ienākumiem un spēju nodrošināt sevi un savu ģimeni. Domājot par nākotni, “Biznesa akadēmija” ir pārliecināta, ka ir pienācis īstais brīdis, lai katrs no mums spertu lielu soli pretī savai izaugsmei. Nereti mums šķiet, ka savas uzņēmējdarbības uzsākšana ir ļoti sarežģīts, garš un grūts process, bet tā nebūt nav – ar visām nepieciešamajām zināšanām un ekspertu konsultācijām mēs savas idejas varam pārvērst darbos. 

Ja tomēr apmācību apmeklētājs kopā ar ekspertiem secinās, ka bizness nav viņa aicinājums, tad "Biznesa Akadēmija" piedāvās karjeras konsultācijas un profesionālā izaugsmes plāna sastādīšanu (t.sk. CV veidošana, apmācības kā uzvesties darba intervijā utt.) - par brīvu līdz pat 2017. gada beigām.

Apmācību norises laiks: 18. janvārī, 1. februārī, 15. februārī, 1. martā, 15. martā, 5. aprīlī un 19. aprīlī pēcpusdienās no pl. 15:30. 
Apmācību norises vieta: Rīgas centrs
Apmācību organizators: "Biznesa Akadēmija"
Cena, pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, par visu apmācību kursu, tikai EUR 270,- (standarta cena – 950 EUR). Īpaši noteikumi pašvaldību un valsts budžeta iestāžu darbiniekiem.


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009.gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei.

Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk kā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.

 
 
Biznesa apmācību sesiju vadīs trenere Egita Sproģe - lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi tiešajā pārdošanā un pārdošanas vadībā, pārdošanas procesu izveidē, pārdošanas komandas izveidē, pārdošanas komandas vadīšanā, uzņēmuma izveidē, uzņēmuma vadīšanā. 

“Ikviens bizness sākas ar ideju un pats galvenais šīs idejas realizācijā ir cilvēks, jo tikai no viņa būs atkarīgs, vai tas realizēsies dzīvē. Mūsdienās īpaši apsveicama ir ikviena vēlme sevi pierādīt, darboties un tiekties uz ko augstāku, taču ar vēlmi vien nepietiek… tāpēc ir jārada labvēlīga un atvērta vide personības attīstībai un pilnveidei, lai veicinātu jauno uzņēmēju kļūšanu par nozīmīgu sabiedrības daļu. Izcilība un profesionalitāte rodas tad, ja tiek veicināta katra cilvēka iekšējā potenciāla jeb talanta izkopšana. Mēs dzīvojam zināšanu un jaunrades laikmetā, kur katra cilvēka spējām ir liels pienesums un tieši šo apmācību laikā mēs centīsimies visas idejas un vēlmes pārvērst realitātē,” norāda E. Sproģe.

Jaunos uzņēmējus konsultēs arī biznesa vadības, mārketinga un inovāciju eksperts Alberts Jodis, kurš uzsver, ka, lai attīstītu profesionālu un uz panākumiem vērstu biznesu, katram jaunajam uzņēmējam nepieciešams iegūt pieredzi un zināšanas.“Jebkuram cilvēkam, kuram ir vēlme attīstīties un augt profesionāli, ir iespēja kļūt par veiksmīgu uzņēmēju, kas darbojas ilgtermiņā un ar laiku izveido uzņēmumu, kurā vēlas iesaistīties gan topošie darbinieki, gan klienti, gan sadarbības partneri, kā arī investori. Viss sākas ar apziņu, ka tas ir manos spēkos,” norāda A. Jodis.

Apmācības ir virzītas ne tikai uz ideju apmaiņu ar citiem kursa dalībniekiem un aktīvu darbu grupās, bet arī individuālu un uz katru dalībnieku vērstu zināšanu sniegšanu.


Īss ieskats biznesa apmācību programmā:
 
Biznesa pamati un stratēģija

Bizness kā nodarbošanās un peļņas avots (viss par biznesa pirmsākumiem, attīstību, biznesa aspektiem un atšķirībām Latvijā un pasaulē, biznesa uzsākšanas pamatzināšanas, biznesa izveidošanas kritēriji un riski, kā dibināt savu uzņēmumu un ko nepieciešams apgūt)

Biznesa veidošanas aspekti

Biznesa veidošanas aspekti (instrumenti uzņēmējdarbības veidošanai, attīstības scenāriji, uzņēmējdarbības formas, biznesa plāna un dokumentācijas veidošana, biznesa idejas un kā tās attīstīt, kā izvēlēties savu biznesa segmentu, kā manas esošās zināšanas noderēs veidojot savu biznesu)

Es kā darba devējs, nevis ņēmējs

Uzsākot savu biznesu svarīgi uzzināt, kā pareizi izvērtēt savas spējas kļūt par darba dēvēju (Kā izvēlēties uzņēmuma darbiniekus, kā veidot komandu tā, lai motivētu sevi un darbiniekus augstāku rezultātu sasniegšanai, atšķirīgais darbinieku uzvedībā un motivēšanā, pārrunas kā labs instruments efektivitātes palielināšanai, sava laika un darba plānošanas, mani plusi un mīnusi, atalgojuma veids)

Klienta ceļš līdz Tavam uzņēmumam

Motivēšana,pašmotivācija un pozitīvās domāšanas treniņš kā iedarbīgs līdzeklis ikdienā. Kā svarīgākie ‘pieturas punkti’ klienta / pircēja ceļā līdz mūsu uzņēmumam, līdz mūsu produktam veicina biznesu. 

Produkts un tā pārdošana

Lai pakalpojumu vai produktu pa izvēlētajiem kanāliem nogādātu tirgū, ir nepieciešama efektīva pārdošanas struktūra, kurai jābūt pielāgotai izvēlētajiem kanāliem un sasniedzamajiem pārdošanas mērķiem. Pārdošana ir sistēma, kas sastāv no savā starpā saistītiem elementiem un noteiktiem algoritmiem, kas jāzina un jāievēro. Nav svarīgi, cik labs ir produkts vai pakalpojums, ja nezini, ko ar to iesākt. Produktam nav vērtības, ja tu nespēj to pareizi pozicionēt un pasniegt. Kur meklēt tendences klientu uzvedības un pārdošanas procesa izmaiņām? 

Pārdošanas sistēmas izveide uzņēmumā

Mans produkts / pakalpojums - kā radīt pircējos interesi par to? Kas ir dzinējspēks darījumam? Pārdošanas tehnikas pamatpostulāti. Telefonpārdošana. Kā jāplāno vienmēr veiksmīgas vizītes?. Kādi principi jāievēro? Jautājumu sagatavošana, klausīšanās prasmju attīstīšana. Prezentējamo produktu, pakalpojumu atlases īpatnības. Paņēmieni noslēguma fāzē un darbā ar iebildumiem.

Stress un pozitīva domāšana

Kā izvairīties no stresa un apgūt stresa cēloņus (Stresa izpausmes un sekas, noteikt individuālo stresa līmeņa diagnostiku, izprast sevi un iemācīties regulēt emocijas. Kā veiksmīgi savienot darbu ar dzīves balansu un attīstību, kā arī tiks apgūti enerģijas uzkrāšanas paņēmieni veselīgākai un aktīvai dzīvei).


Apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas / tējas pauzes.

Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos praktiskajai apmācību programmai "No darba ņēmēja par darba devēju," lūdzu, aizpildiet šo kontaktformu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts