Intensīvais biznesa apmācību seminārs

EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI

 

Mūsdienās biznesa attīstībā lielu lomu spēlē efektīva mārketinga stratēģija – no tās ir atkarīga gan klientu plūsma, gan uzņēmuma sasniegumi. Pieaugot konkurencei mārketinga stratēģija kļūst arvien svarīgāka uzņēmuma sastāvdaļa. Tā ir prioritāte gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem, jo ikviens apzinās, ka bez efektīvas mārketinga stratēģijas uzņēmums nevar pastāvēt ilgtermiņā.  
 
Par to, kas aktuāls mārketingā un kā vairot pārdošanas apjomus, uzzināsiet apmeklējot intensīvo biznesa apmācību semināru “EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI”.
 
Semināra ietvaros dalībnieki uzzinās visu par mārketinga veiksmes stratēģijas pamatu, to būtību un nozīmi, kā arī par mārketinga elementiem un to izmantošanu.
 
Semināra norises laiks: 18. oktobrī plkst. 10.00–16.00
Semināra norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Semināra organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 249 EUR).   
 


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv


“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.


Dr. oec, lektore Iveta Liniņa
 

Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja, ekonomikas zinātņu doktore, biznesa augstskolas "Turība"  komercdarbības katedras docente, mārketinga un tirdzniecības vadības programmu direktore ar vairāk nekā divdesmit gadu praktisko pieredzi - vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre.

Vairāku zinātnisko pētījumu un publikāciju autore ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā Latvijas un arī starptautiskos uzņēmumos.

Mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu tirdzniecībā speciāliste darbojas gan kā lektore, gan praktizējoša konsultante dažādos mārketinga un pārdošanas jautājumos.

ĪSS SATURA IZKLĀSTS:

Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.

Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.

Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.

Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes. 

Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.



Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
 

Lai pieteiktos semināram "Efektīvākie mārketinga instrumenti", lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts