Praktiskais seminārs

ĪSAIS MĀRKETINGA KURSS –
no A līdz Z, tirgvedības pamati, kas jāzina katram uzņēmējam, pārdevējam un klientu servisa darbiniekam.


Uzņēmējdarbībā šodien arvien nozīmīgāku lomu ieņem mārketings, kurā mērķis ir padarīt aktīvo pārdošanu par nevajadzīgu, tāpat arī izprast pircēju vēlmes un vajadzības tik labi, ka prece vai pakalpojums ir tik piemērots, ka tā pārdošana notiek pati pār sevi. 

Vairums ekspertu uzsver, ka pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings, tāpēc jaunas zināšanas šajā jomā ir nepieciešamība. Laikam mainoties, mainās arī pārdošanas tendences, metodes kā piesaistīt patērētājus un veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus. Lai palīdzētu uzņēmējiem kļūt par nozares līderiem, tiek rīkotas īpašas apmācības “Īsais mārketinga kurss – no A līdz Z, tirgvedības pamati, kas jāzinakatram uzņēmējam, pārdevējam un klientu servisa darbiniekam.”

Semināra ietvaros dalībniekiem būs iespēja uzzināt, kā īstenot efektīvu mārketinga darbības plānošanu un vadīšanu konkurences apstākļos gan mazā, gan vidējā uzņēmumā.

Semināra mērķis ir parādīt uzņēmumu vadītājiem un mārketinga speciālistiem, kā, darbojoties konkurences apstākļos, iespējams noturēties esošajā tirgū un būt atpazīstamiem nozarē, un iekļūt jaunos tirgos.

Semināra norises laiks: 27. augustā plkst. 10.00–14.00  
Semināra norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Semināra organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 249 EUR).


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv

“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.




Mārketinga un zīmola komunikācijas eksperte Ligita Āzena.
Ligita Āzena ir mārketinga un zīmolvadības eksperte ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi mārketinga vadībā, mārketinga komunikācijā un zīmola veidošanā un vadīšanā. Savā karjerā ir vadījusi vairāku uzņēmumu mārketinga nodaļas un projektus gan mazos, gan vidējos, gan lielo klientu B2B segmentos, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem uzņēmumiem. 





ĪSS SATURA IZKLĀSTS:

1. Mārketinga nozīme un loma uzņēmumā
 
2. Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana
 
3. Mārketinga instrumenti
 
4. Jauna mārketinga pieeja – biznesa pamats
 
5. Mārketinga plāna izstrāde un budžeta plānošana

Seminārs notiek kā meistarklase, kuras laikā tiks skaidrota mārketinga darbība, tās plānošana un realizēšana praksē; būs iespējams izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga darbību un praktiski izstrādāt jaunas idejas mārketinga darbībasas uzlabošanai savā uzņēmumā. 

Semināra laikā tiks prezentētas jaunākās tendences šajā jomā.     



Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.



Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos īsajam mārketinga kursam, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts