Klientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs  

KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS
 

Uzņēmumiem, kas cenšas panākt efektīvu pārdošanu, ir jāpieliek pūles, lai saglabātu savu klientu bāzi. Galu galā jāatceras, ka jaunu klientu piesaistīšana ir 5–7 reizes dārgāka nekā to saglabāšana. Līdz ar to klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir visa uzņēmuma uzdevums.

Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā meistarklasē uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā "paņemt" maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas. 

Lai veicinātu klientu lojalitāti, ikvienam ir iespēja apmeklēt klientu lojalitātes stiprināšanas praktisko semināru “ KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS”.

Seminārā iegūtā informācija palīdzēs veiksmīgāk cīnīties par savu vietu tirgū un gūt lielāku peļņu, izmantojot tos pašus resursus. Tāpat Jūs uzzināsiet, kā labāk izveidot efektīvu pārdošanas sistēmu un nodrošināt t.s. pēcpārdošanas apkalpošanu.



Semināra norises laiks tiešsaistē: 19. oktobrī no plkst. 9.30–12.30


Apmācību iespējas:

SEMINĀRS KLĀTIENĒ, norises vieta: Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – EUR 99, tikai EUR 79!

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 39
 + PVN.


Semināra organizators: Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta Biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība elektroniskā (PDF) formātā.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/

 



“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.





APMĀCĪBU VADĪTĀJA: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 





Semināra programmā:


Efektīvā pārdošana konkurences apstākļos (I līmenis)

Konkurence ir pat nepieciešama, lai uzņēmumam būtu motivācija mainīt savu esošo darbības veidu, saprast, kas ir nepieciešams esošajiem klientiem, kā pārvilināt konkurentu klientus un nostiprināt saikni. Veselīga konkurence spēj uzņēmumā radīt nepieciešamo enerģiju un motivē strādāt ar lielāku atdevi.
Apmācību laikā tiks sniegta informācija kā izvērtēt esošās pārdošanas metodes un kā uzlabot esošās zināšanas par tirdzniecības procesu, tiks skaidrots kā pareizi argumentēt savu viedokli un iegūt nepieciešamo atbalstu, kā rīkoties kritiskās situācijās un kā tās novērtēt.

Integrētā pārdošana (II līmenis) 

Integrētā pārdošana nodrošina pārmaiņas un vēlmi vienmēr attīstīties un kļūt konkurētspējīgākajiem, izveidojot pareizo pieeju katram klientam.
Apmācību laikā apmeklētāji iegūs informāciju par to, kā izprast savu klientu, uzzināt kā ar savu produktu spējam uzlabot pircēja biznesu, attīstību un palielināt konkurētspēju. Klausītāji uzzinās, kā klienti novērtē uzņēmuma produktu, kas nepieciešams tā uzlabošanai un cik lielu ieguldījumu tas sniedz.

Emocionālā (empātiskā) pārdošana (III līmenis)

Pārdošanas procesā ir ļoti svarīgi radīt pareizās emocijas gan sevī, gan no pircēja puses. Tām ir jābūt pozitīvām, lai pircējam rastos vēlme atgriezties, emocijām ir jābūt pārliecinošām, lai klients ticētu sniegtajai informācijai un pretimnākošām, lai klientam būtu drošības sajūta.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs kā veidot pozitīvas attiecības gan ar sarežģītiem, gan esošiem un stabiliem klientiem, kā noturēt klienta interesi ilgstoši, kā vadīt savas emocijas pārdošanas laikā, kā veidot sadarbību, lai tās būtu patīkamas gan pakalpojuma sniedzējam, gan saņēmējam un kā ikdienas rutīnas periodā gūt pozitīvas emocijas un motivāciju strādāt tālāk.

Sarežģītie klienti – katra pārdevēja labākie skolotāji 

Katram uzņēmumam nereti gadās situācijas, kad jāvada komunikācija ar sarežģītu klientu. Tādiem ir nepieciešama īpaša attieksme, savādāk jāveido komunikācija un jāmāk pārliecināt par labu jūsu uzņēmumam.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs kā pārvarēt stresu, kā apzināties savas spējas un priekšrocības, kā tās pasniegt klientam, kā veidot pareizu un pozitīvu komunikāciju, kā pārliecināt klientu, kā gūt pārliecību par savu darbu un kā to izmantot ikdienā.

Esošo klientu lojalitātes stiprināšana
 
Kad esošie klienti ir sastrukturēti un apzināti, ir nepieciešams strādāt pie to lojalitātes stiprināšanas, lai sadarbība nestu rezultātus un tā būtu ilgstoša.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs pareizas komunikācijas mākslu, lai katra saruna sniegtu pozitīvu rezultātu – peļņas vai atzinīga novērtējuma veidā, kā nodrošināt klientu lojalitāti ilgtermiņā, kā arī tiks stāstīts par citu uzņēmumu pieredzi, no kuras iespējams mācīties, gūt ātrus un ilgnoturīgus rezultātus.



Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
 
 
 
 
 
 

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet šo pieteikuma formu:

Vārds, Uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Seminārs klātienē
E-seminārs tiešsaistē
Seminārs neklātienē