Intensīvā klientu apkalpošanas meistarklase

"Izcila klientu servisa 7 noslēpumi – atklāj tos un nekad vairs neuztraucies par klientu lojalitāti"


Klientu apkalpošana ir viena no pieprasītākajām jomām darba tirgū. Mūsdienās, kad klientu apkalpošanā ir spraiga konkurence, vairāk nekā iepriekš nozīmīga loma ir veiksmīgai komunikācijai ar klientu. Ikviens uzņēmums, kurš darbojas klientu apkalpošanas sfērā, zina, cik svarīgi ir nodrošināt izcilu apkalpošanu, jo klientu apkalpošanas kvalitāte atsaucas uz klientu atsauksmēm par uzņēmumu, līdz ar to arī uz uzņēmuma tēlu. Tieši tas ir viens no iemesliem, kāpēc arvien vairāk uzņēmumu, lai celtu savu konkurētspēju, strādā pie klientu apkalpošanas servisa kvalitātes celšanas.

Intensīvā klientu apkalpošanas meistarklase
"Izcila klientu servisa 7 noslēpumi – atklāj tos un nekad vairs neuztraucies par klientu lojalitāti" dalībniekiem sniegs unikālu iespēju uzlabot klientu servisu, tai skaitā apgūt prasmes, kas noder sarežģītās situācijās darbā ar klientiem, iemācīties nezaudēt klientu un ar savu piemēru iedvesmot arī citus uzņēmumus.

Semināra ietvaros būs iespēja uzzināt plašāk par uzņēmuma vīzijas nozīmi mērķu sasniegšanā, atklāt izcila klientu servisa noslēpumus, uzzināt, kā nodrošināt efektīvu komunikāciju, un izprast katru klientu individuāli.



Semināra norises laiks: 12. jūnijā plkst. 15.00–18.00

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
 
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – EUR 99, tikai EUR 59 + PVN


Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība elektroniskā (PDF) formātā.
 


MĀCIES KOPĀ AR DRAUGIEM VAI KOLĒĢIEM TIEŠSAISTĒ – līdz pat 3 apmācību dalībniekiem par 1 cenu. KOPĀ MĀCĪTIES IZDEVĪGĀK! Ja esat vairāk nekā 3, tad piemaksa par katru nākamo e-apmācību dalībnieku – Tavu draugu vai kolēģi – tikai 20%, kā arī apliecības – visiem tiešsaistes apmācību dalībniekiem. 


Apmācību lektore: Sanita Vuškalne
– klientu apkalpošanas un personālvadības speciāliste ar 10 gadu pieredzi dažādās jomās. Ieguvusi klientu apkalpošanas pieredzi aviācijas industrijā, strādājot pasaules vadošajā aviokompānijā Emirates un tehnoloģiju kompānijā strādājot ar pasaulē atpazīstamiem klientiem kā Dubai Mall, Bvlgari un Vogue. 

Akadēmiski ieguvusi bakalaura grādu uzņēmējdarbības vadībā Anglijas universitātē University of Derby, kā arī piedalījusies dažādās pārdošanas un klientu apkalpošanas apmācībās gan Latvijā, gan Apvienotajos Arābu Emirātos. Tic mūžizglītībai un brīvo laiku pavada, lasot grāmatas, mācoties, un īpaši interesējas par emocionālo inteliģenci un tās ietekmi uz personīgo izaugsmi un karjeru.


 


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.


 

SEMINĀRA PROGRAMMĀ:

1. Kompānijas vīzija un misija (3 pamatpunkti un to secība, kas jazina ikvienam
darbiniekam).

 
• Kādēļ svarīgi gan darbiniekiem, gan vadītājiem sekot uzņēmuma vīzijai un kā tas
pozitīvi var ietekmēt klientu pieredzi.
• Uzņēmuma vīzijas nozīme mērķu sasniegšanā.

2. Izcila klientu servisa noslēpumi.
 
• Kādēļ klientu apmierinātībai ir tik liela nozīme?
• Klientu lojalitāte.
• Labs vārds no klientiem viņu draugiem un ģimenēm ir zelta vērts.
• Tiešsaistes reitingi un atsauksmes.

3. Emocionālā inteliģence un tās nozīmība klientu servisā.
 
• Kas ir emocionālā inteliģence?
• Emocionālā inteliģence un tās ietekme uz klientu apmierinātību.
• Sapratne par klientu vēlmēm un to, ko klienti sagaida no konkrētā produkta vai servisa, un iespēja saprast situāciju un izjūtas no klienta skatu punkta.

4. Efektīva komunikācija un strīdu menedžments.
 
• Kāpēc ieklausīties un saprast, pirms atbildēt uz klienta sūdzību.
• Empātija un kā tā var palīdzēt klientam, darbiniekam un uzņēmuma prestižam.
• 12 soļi, kam sekot strīda gadījumā.

5. Kulturālās atšķirības un kā zināt, kas ir tas kas, kas nepieciešams katram klientam. Reliģijas, kultūras un audzināšanas ieskats, kas palīdz izprast klientu vēlmes.

• Kā saprast internacionālu klientu vai kolēģi jeb "nē" stereotipiem.
• Kas jāņem vērā, ja jāapkalpo klienti no citām kultūrām.
 
 
 

Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis: 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos tiešsaistes semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts