Intensīvais praktiskais seminārs
 
Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem
 

Mūsdienās ļoti nozīmīgu lomu veiksmīga uzņēmuma attīstībā spēlē izcila klientu apkalpošana. Jo labāk attieksimies pret klientiem, jo pozitīvāka būs viņu pieredze, kā rezultātā viņi būs motivēti atgriezties atkārtoti. Tādējādi klientu serviss uzskatāms par vienu no svarīgākajiem rīkiem uzņēmumu attīstība, tai skaitā reputācijas nodrošināšanā. Taču ar labu klientu apkalpošanu vien nepietiek, lai paaugstinātu klientu lojalitāti un uzņēmuma ienākumus. Izcilība ir tas, uz ko nepieciešams tiekties.

Praktiskais seminārs "Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem"
 aicina nekad neapstājies strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa līmeņa un rūpēties par par izcilu klienta apkalpošanu.

Apmācību gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeņi, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.

 
Apmācību norises laiks: 16. aprīlī no plkst. 10.00–15.00 

Apmācību iespējas:

APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ, 
Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 599,-).


E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,-.

 
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


Apmācību organizators: “Biznesa Semināri”​. Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta
 īpaša “Biznesa Semināri”​ apliecība elektroniskā (PDF) formātā.

 

Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv


 
“Biznesa Semināri” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.




Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – biznesa konsultante ar 20 gadu pieredzi, pārdošanas veicināšanas eksperte, lektore, ekonomikas zinātņu maģistre. No 1994. gada nodarbojas ar uzņēmējdarbību, ir Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu koordinatore Latvijā, starptautisku projektu dalībniece un mācību līdzekļu līdzautore. Ir 20 gadu pieredze kā lektorei par uzņēmējdarbības tēmām, tai skaitā mārketingu, finansēm, projektu vadību un grāmatvedību. Daudzu gadu lektora pieredze lielākajos Latvijas mācību centros – NVA, finanšu institūcijā Altum, mācību centrā Dialogs. Četru mācību grāmatu līdzautore Zvaigzne ABC "Naudas pasaule".






ĪSS SATURA IZKLĀSTS:
 
 
1. Savstarpējo attiecību veidošana ar klientiem:
 
Pozitīvas attieksmes izšķirošā nozīme strādājot ar klientiem
Kā veidot attiecības un pārdot dažādiem personību tipiem
Klientu apkalpošanas procesa vadīšana

2. Neverbālās saskarsmes pamati:
 
Kā piesaistīt klienta uzmanību un radīt profesionālu iespaidu
Žestu valoda
Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu

3. Klientu vājās vietas, to atrašana un manipulācija:
 
Potenciālā klienta novērtēšana un pieejas veidi
Kā piedāvāt un izcelt klientam papildus pakalpojumus un iespējas
Veiksmīga komunikācija ar klientiem

4. Konfliktsituāciju risināšana:
 
Kas ir izcils klientu serviss?
Konfliktu risināšanas un pārliecināšanas iemaņu treniņš
Kā kontrolēt sevi stresa situācijās

Kā reaģēt uz klientu iebildumiem



Biznesa izglītības centrs “Biznesa Semināri”
Tālrunis: 20355559
E-pasts: [email protected]

 
 

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Seminārs klātienē
E-seminārs tiešsaistē
Apmācības neklātienē