Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā pozīcija uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk.
Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam, uzņēmumiem ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts.
Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti. Ja uzņēmums spēs pienācīgi parūpēties par darbiniekiem, tie tālāk spēs pienācīgi parūpēties par klientiem.
Katram semināru apmeklētājam – dalība uzņēmējdarbības atbalsta programmā "Biznesa uzrāviens" uz 12 mēnešiem – par brīvu (standarta gada maksa – no 250 EUR). Dalība programmā dod iespēju gan saņemt garantēto līdzfinansējumu apmācībām, gan arī plašākas iespējas stiprināt uzņēmuma konkurētspēju un veicināt tā straujāku izaugsmi – papildus līdzfinansējuma iespējas mārketingam, reklāmai, publicitātei medijos t.sk. garantētā publicitāte mācību maksas apmērā u.c. Plašāka informācija: www.biznesauzraviens.lv
Īss ieskats Klientu Servisa Akadēmijas apmācību programmā:
I daļa
MĒRĶIS - IZCILS KLIENTU SERVISS. AR KO SĀKT? PIRMIE SOĻI.
Kā iedvesmot uzņēmuma komandu mīlēt esošos klientus un iespēju būvēt aizvien jaunas attiecības?
Cik tālu, cik stundas dienā jāmīl savs klients, lai saņemtu gandarījumu?
Vadītāja un darbinieka loma šajā procesā.
Kā veidot klientu servisa (apkalpošanas) rokasgrāmatu.
5+5 soļi, lai klients ticētu manai apkalpošanai ‘no sirds’.
Kā mērīt darbinieka iesaistīšanās līmeni.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
II daļa
KOMANDAS NOZĪME IZCILA KLIENTU SERVISA NODROŠINĀŠANĀ.
Kā radīt un vadīt komandu, kur pati sevi ‘’dzen uz priekšu’, uz izcilu klientu apkalpošanu?
Kāda ir šī īpašā atmosfēra?
Kurš un kā veido un uztur to ikdienā.
Kā panākt, lai katrs darbinieks uzskata savu iespēju strādāt ar klientiem kā ‘labāko, kas ar viņiem dzīvē ir noticis’.
Katra darbinieka īpašā loma servisa organizācijā.
Atšķirīgais ‘es’ un ‘mēs’ domāšanā. Cik grūts vai viegls ir pārejas posms no ‘es ‘uz ‘mēs’.; kurš un kā to vada.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
I daļa
VIENMĒR MOTIVĒTA KOMANDA, ATALGOJUMA NIANSES U.C. MOTIVATORI
Kā strādāt pie motivēta personāla atlases un uzturēt šo motivāciju ikdienā?
Būtiskās atšķirības starp darbiniekiem ar vienāda līmeņa CV.
Kā izveidot un kam jāpievērš uzmanība veidojot profilu vakancei.
15 īpašības, kuras jāattīsta ikvienam klientu apkalpošanā strādājošam.
Kopīgais un atšķirīgais motivācijā un atalgojumā ceļā uz izcilu servisu.
Kā pieņemt labākos lēmumus, kas nestu labumu visai organizācijai.
Ko vēlas šodienas klients jeb klients kā gaidīts viesis (ciemiņš).
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
II daļa
STRATĒĢIJA NĀKOTNEI, KĀ SASNIEGT IZCILĪBU KLIENTU SERVISĀ UN TO NOTURĒT.
Kā patiesi ieinteresēt savu darbiniekus attīstīt savas kompānijas izaugsmi?
Katrs darbinieka lēmums ietekmē klienta ‘jā’ vai ‘nē’ turpmākai lojalitātei .
Kā panākt, lai gadiem veidotā uzņēmuma klientu servisa stratēģija netiktu iznīcināta ar darbinieka rokām vienā raundā?
Kas par lielisku klientu apkalpošanu jāzin katra uzņēmuma vadītājam.
Kas jādara, lai smaids būtu darbinieka būtība? Un kā panākt, lai klients atbildētu viņa smaidam?
No reālas klientu apkalpošanas komandas prasmju pilveidošanas mūs šķir tikai 6 ‘ klikšķi’! Kādi tie ir?
Labi ir uzzināt to, kas klientiem patīk. Vēl labāk ir zināt to, kas viņiem nepatīk. Kā to panākt?
Kā apkalpošanu pārvērst lieliskā apkalpošanā.
Klienta pieredze (kas tā ir?) ir degviela jūsu peļņas dzinējam.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.
Klientu Servisa Akadēmijas kursa noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts:
info@seminari.lv