Praktiskais biznesa apmācību cikls:

PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA:
personāla plānošana, atlase un vadības stratēģija, personāla grāmatvedība un aktuālais darba tiesībās
 
Mūsdienās personāla speciālisti ir nozīmīgi darbinieki. Vadītāji, kuri ir ieinteresēti organizācijas attīstībā, talantu piesaistīšanā un veidošanā, neiztiek bez profesionāliem darbiniekiem personāla vadības jomā. Tas ir attiecināms ne tikai uz lieliem, bet arī uz vidējiem un maziem uzņēmumiem. Personāla darba organizācija palīdz maksimāli efektīvi izmantot atsevišķu darbinieku potenciālu, atklāt apslēptās dotības, novērtēt un attīstīt esošās kompetenci, rūpēties par darbinieku labsajūtu, radīt un attīstīt tādas lojalitātes programmas, lai spējīgākie darbinieki vēlētos ar savu ieguldījumu vairot organizācijas kapitālu, veicināt tās attīstību un konkurētspēju, kā arī veidot saliedētu kolektīvu.

Tieši tāpēc, lai nepieļautu šādas kļūdas un piesaistītu jaunus talantus, attīstītu esošo kompetenci un potenciālu, kā arī veidotu veiksmīgu vienošanos uzņēmuma kolektīva vidū, ir svarīgi sekot līdzi jaunumiem personāla vadības jomā un apgūt nepieciešamās zināšanas, kas palīdzēs vairot uzņēmuma izaugsmi. To veiksmīgi realizēt palīdzēs Biznesa Akadēmija, kura rīko īpašu intensīvo 4 nodarbību apmācību kursu "PERSONĀLA VADĪBAS AKADĒMIJA", kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu svarīgāko un aktuālo personāla vadības jomā, pieredzējušiem pasniedzējiem daloties zināšanās gan mutiski, gan ar informatīvo materiālu palīdzību.
 
Pēc apmācību kursa, uzņēmuma darbinieki būs informēti, kā darba procesā pareizi pielietot atbilstošus darba instrumentus, metodes un veidus, kā sekmēt uzņēmuma darbību. Ikviens, kurš būs apmeklējis intensīvo kursu, turpmāk veiksmīgi spēs tikt galā ar sarežģītām situācijām, spēs efektīvi vairot komunikāciju starp vadību un tā darbiniekiem, zinās, kā labāk motivēt gan sevi, gan kolektīvu, kā arī varēs veiksmīgi virzīt uzņēmumu uz panākumiem un izaugsmi. Nedrīkst aizmirst, ka personāla vadītāji ir vieni no uzņēmumu svarīgākajiem darbiniekiem, tieši tādēļ tiem ir arī jāsniedz atbilstošas zināšanas.

Apmācību norises laiks:  9. oktobris, 16. oktobris, 23. oktobris, 30. oktobris plkst. 10.00–14.00.
Tiek uzsākta reģistrācija arī nākamajam apmācību kursam, kas notiks 21. oktobrī, 28. oktobrī, 4. novembrī un 11. novembrī plkst. 10.00–14.00.
Apmācību norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Apmācību organizators: "Biznesa Akadēmija"
Cena, pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam (vēl pieejams), biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 149,- (standarta cena – 599 EUR).   
 


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv



“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.


 


Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 





Apmācību lektors – Harijs Gaigals – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām. 



Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā. No 1994. gada nodarbojas ar uzņēmējdarbību, ir Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu koordinatore Latvijā, starptautisku projektu dalībniece un mācību līdzekļu līdzautore. Ir 20 gadu pieredze kā lektorei par uzņēmējdarbības tēmām, tai skaitā mārketingu, finansēm, projektu vadību un grāmatvedību. Daudzu gadu lektora pieredze lielākajos Latvijas mācību centros – NVA, finanšu institūcijā Altum, mācību centrā Dialogs. Četru mācību grāmatu līdzautore Zvaigzne ABC "Naudas pasaule".





Mācību mērķis: Priekšstata veidošana par personālvadībā nepieciešamajām zināšanām, procesiem, personālvadības attīstības tendencēm. Trenēt atgriezeniskās saites sniegšanas un intervēšanas iemaņas.  


ĪSS SATURA IZKLĀSTS:


 
9. oktobris un 16. oktobris


Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete.
 
 Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete ir prasmes un zināšanas, kas nepieciešamas katram uz izaugsmi un panākumiem orientētam cilvēkam. Mainoties laikam, šajās tēmās vairs nav aktuāli uzsvērt pareizu galda instrumentu lietošanu (kas arī ir svarīgi), bet gan mācēt izkopt sevī šīs prasmes, kas kopā ar profesionālām zināšanām kļūst par personības sastāvdaļu.

 
 

• Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē;
• Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība;
• Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu;
• Nevainojama uzvedība un labas tonis. Aizrādījumi un kritika;
• Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana;
• Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats;
• Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.

 
 
Komandas veidošana un motivācija.
 
Vadītājs šodien vairs nav tikai formālas varas pārstāvis, bet gan komandas līderis un iedvesmotājs. 
 

• Vai visi var būt komandas līderi?
• Kā saprast savas komandas vajadzības? 
• Kā atlasīt komandu un veidot stipru tās kodolu;
• Kas ir materiālā un nemateriālā motivācija;
• Individuālā un grupas motivācijas līdzsvara saglabāšana;
• Kas ir profesiogramma un amatu aprakstu veidošana.

 

Personāla vadība:

 

⦁ Personāla atlases aktualitātes un iespējamā cilvēku resursu plānošana mūsdienās.
⦁ Personāla atlases jaunākās metodes un vadības pieejas (jaunās interviju formas)
⦁ Personāla novērtēšana un uzdevumi, kā ievadīt jaunu darbinieku uzņēmumā; darbinieks, ar kuru pārtrauc darba attiecības (vai kurš pārtrauc).
⦁ Kā atlasīt komandu (darbinieki kompetenču stratēģijas) un veidot stipru tās kodolu.
⦁ Efektīvas pieaugušo apmācības sistēmas nozīme uzņēmumā
⦁ Atbildība par personāla attīstību. Talanti un potenciāls.
⦁ Organizācijas kultūra.


23. oktobris

Grāmatvedības politikas pareiza plānošana un īstenošana uzņēmumā:
 

  • Grāmatvedība – finanšu un vadības pārskati, bilance, naudas plūsma, atskaites, EDS;
  • Vienkāršā ieraksta grāmatvedība - pašnodarbinātajiem, IK, biedrībām un nodibinājumiem; 
  • Divkāršā ieraksta grāmatvedība – SIA; 
  • Cenu veidošanas metodes​.



30. oktobris


Aktuālais darba tiesībās – darba likuma praktiska pielietošana ikdienā un tās problemātika.
 

  • Darba tiesisko attiecību vispārīgie principi un tiesiskais regulējums, piemēri;
  • Darba tiesisko attiecību uzsākšanas praktiskās problēmas un tiesiskie ieteikumi;
  • Darba līguma pareiza un precīza, tiesiska noformēšana – praktiskā pieredze un biežākie konstatētie trūkumi darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos;
  • Darba laiks, pamatregulējums, darba laika organizāciju veidi, to katra praktiska pielietošana un praktiskās problēmas, virsstundas, nakts darbs, darbs svētku dienās;
  • Atpūtas laiks, pārtraukumi darbā, atvaļinājumi, pamatregulējums, praktiski piemēri un ieteikumi;
  • Darba samaksas un izmaksas praktiskie aspekti, piemēri, problēmas, ieteikumi;
  • Darba tiesisko attiecību izbeigšanas dažādu praktisku situāciju analīze, piemēri, tiesvedības termiņi, pierādīšanas pienākumi katrai pusei, ieteikumi;
  • Darba devēja galvenie pienākumi, atbildība, aizliegumi, sekas, darba kārtības noteikumu nozīme un nepieciešamība;
  • Termiņi, to pareiza un precīza aprēķināšana, tiesiskās sekas;
  • Pēdējie Darba likuma grozījumi;
  • 04.04.2019., 01.05.2019., galvenais, uz ko jāvērš uzmanība ikdienā.

Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas/tējas pauzes.
 


Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos apmācībām "Personāla Vadītāju Akadēmija", lūdzu, aizpildiet šo kontaktformu:

Vārds, Uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts