Intensīvais biznesa apmācību cikls 

"Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"

 
Mūsdienās uzņēmumiem, kuri veic preču/pakalpojumu piedāvāšanu klientiem, svarīgs ir jautājums par pārdošanas apjomu palielināšanu. Ikviens veiksmīgs uzņēmums par savu prioritāti noteiks izaugsmi un attīstību, taču kā to sasniegt? Pārdošana ir nepārtraukts process, kurā jāstrādā gan ar esošajiem, gan ar potenciālajiem klientiem, jāuzlabo savas pārdošanas prasmes, komunikāciju, kā arī jādara viss, lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū.

Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi prasīgāki. Intensīvais biznesa apmācību cikls “Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem” piedāvā unikālu iespēju kļūt par izcilu pārdevēju, iepazīties ar risinājumiem potenciālo klientu piesaistīšanai un esošos klientu apmierinātības nodrošināšanai ilgtermiņā. Tā ir iespēja apgūt efektīvākos mārketinga instrumentus un uzlabot pārdošanas procesu, sasniedzot garantētus rezultātus.

Jaunu rīku ieviešana un prasmīga to izmantošana mārketingā ir palīdzējušas uzņēmumiem sevi prezentēt un efektīvi piesaistīt auditoriju. Seminārs atbildēs uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu un jaunas pārdošanu iespējas radīšanu. Būt labam šodien nav pietiekami! Ja tiecies uz izcilību, šis seminārs ir domāts tieši Tev!  
 

Apmācību norises laiks: 16. oktobris un 23. oktobris plkst. 10.00–16.00 
Apmācību norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Apmācību organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 149,- (standarta cena – 499 EUR).
 


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv


“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.


Dr. oec, lektore Iveta Liniņa
 

Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja, ekonomikas zinātņu doktore, biznesa augstskolas "Turība"  komercdarbības katedras docente, mārketinga un tirdzniecības vadības programmu direktore ar vairāk nekā divdesmit gadu praktisko pieredzi - vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre.

Vairāku zinātnisko pētījumu un publikāciju autore ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā Latvijas un arī starptautiskos uzņēmumos.

Mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu tirdzniecībā speciāliste darbojas gan kā lektore, gan praktizējoša konsultante dažādos mārketinga un pārdošanas jautājumos.

ĪSS SATURA IZKLĀSTS:

16. oktobrī:

Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:

Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

23. oktobrī:

Mārketinga un pārdošanas sinerģija izciliem biznesa sasniegumiem:

Pārdošanas procesa posmi un mārketinga integrācija tajos;
Mārketinga saistība ar uzņēmuma zīmolu un pārdevēja personību;
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Pārdošanas procesa kvalitātes nodrošināšana.

Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Ģenerālās klientu plūsmas formēšana;
Kā izmantot preces un pakalpojumus mārketingā?

Komunikācija un mārketings – kas svarīgāks?
Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi;
Netradicionālā mārketinga instrumenti un to iesaiste pārdošanas procesos;
Pārdošanas mehānismu saskaņošana ar cilvēku paradumiem;
Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana.

ROI mārketinga būtība, īstermiņa un ilgtermiņa ROI mārketings;
Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāvanas, loterijas u.c.;
Partnervirzīšanas iespējas.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.



Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.



Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos praktiskā mārketinga semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts