IZGLĪTĪBAS UN ZINĀŠANU SPĒKS TAVAI IZAUGSMEI!

Reģistrējies biznesa apmācībām ar līdzfinansējumu.
 

Izcils klientu serviss mūsdienās ir ļoti nozīmīgs, ņemot vērā plašo konkurenci šajā jomā. Lai sasniegtu un veiksmīgi attīstītu attiecības ar esošajiem klientiem, klientu auditorijai ir nepieciešama saprotama informācija par produktu, konkurētspējīga, kvalitātei atbilstoša cena un laba pārdošanas komanda. Labāks klientu serviss palielina klientu apmierinātību, bet apmierināts un lojāls klients rada biznesa vērtības pieaugumu.  

Vairāki aktuāli semināri aicina nekad neapstājies strādāt pie sava uzņēmuma klientuservisa līmeņa un rūpēties par par izcilu klienta apkalpošanu!

MĀCIES KOPĀ AR DRAUGIEM VAI KOLĒĢIEM TIEŠSAISTĒ – līdz pat 3 apmācību dalībniekiem par 1 cenu. KOPĀ MĀCĪTIES IZDEVĪGĀK! Ja esat vairāk nekā 3, tad piemaksa par katru nākamo e-apmācību dalībnieku – Tavu draugu vai kolēģi – tikai 20%, kā arī apliecības – visiem tiešsaistes apmācību dalībniekiem. 


Klientu servisa apmācības un semināri
 
Šobrīd pieaugušo profesionālās pilnveides un neformālās izglītības programmu īstenošana notiek attālināti, tādēļ pagaidām visas plānotās apmācības tiek organizētas tiešsaistes formātā, izmantojot Zoom video konferences platformu, vai arī neklātienē.

 

Interaktīvais trīs dienu apmācību kurss: IZCILAS KLIENTU APKALPOŠANAS SKOLA. Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam: APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 99 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: www.registreties.lv/izcilas-klientu-apkalposanas-skola 

Komunikācijas prasmju meistarklase: KONFLIKTU RISINĀŠANA. SARUNU VEŠANAS PRASMES. Cena: pateicoties īpašajam “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: registreties.lv/prasmes-parliecinat

Klientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs: KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS. Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN, SEMINĀRS NEKLĀTIENĒ – tikai EUR 39 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: registreties.lv/ka-panemt-vairak

Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu: KLIENTU APKALPOŠANA UN PROBLĒMSITUĀCIJU RISINĀŠANA. Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam: SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ – tikai EUR 59 + PVN. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: www.registreties.lv/klientu-apkalposana-un-problemsituacijas


Svarīgi, lai nekad neaptrūktos vēlme mācīties un vairot savas zināšanas, profesionālās prasmes un personības iemaņas. Tad arī darbi sokas daudz labāk!

Tālrunis papildus informācijai: 20355559; e-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos klientu servisa apmācībām un semināriem, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Apmācības klātienē
E-apmācības tiešsaistē
Apmācības neklātienē