Iekšējās komunikācijas kultūras un darbinieku labsajūtas nozīme darba ražīguma un uzņēmuma tēla veidošanā
 
Mūsdienās lielu nozīmi tajā, lai darbs būtu efektīvs un produktīvs, spēlē iekšējā komunikācija, kuras mērķis ir atvieglot un optimizēt uzņēmuma pamata procesus. Prakse liecina, ka, ja ir izstrādāta veiksmīga iekšējās komunikācijas kultūra un nodrošināta darbinieku labsajūta, tad arī pieaug darbinieku produktivitāte un organizācijas mērķi tiek sasniegti daudz ātrāk. Tāpat jāņem vērā, ka uzņēmuma komunikācijas kultūra ir tā, kas nosaka organizācijas uzticamību un tēlu. Ņemot vērā to, ka katrs darbinieks ir organizācijas tēla veidotājs un tas, kas nodrošina efektivitāti darba vietā un klientu attieksmi pret kompāniju, liela nozīme ir komunikācijas un uzņēmuma kultūras pilnveidošanai. 

Lai palīdzētu attīstīt šis prasmes, tiek rīkotas apmācības “Iekšējās komunikācijas kultūras un darbinieku labsajūtas nozīme darba ražīguma un uzņēmuma tēla veidošanā”.

Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt par to, kā pilnveidot savu iekšējo komunikāciju, kā nodrošināt labsajūtu un veiksmīgi pārstāvēt uzņēmuma tēlu, kā tikt galā ar organizatoriskām pārmaiņām un nodrošināt labvēlīgu, atklātu komunikāciju.

Seminārs paaugstina iekšējās saliedētību, nostiprina esošās zināšanas, rada vienotu izpratni par kopīgiem darba uzdevumiem un risinājuma iespējām, paaugstina labsajūtu un emocionālo komfortu.



 

Semināra norises laiks: 13. jūnijā, plkst. 10:00 - 12:30

 
E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā.
DALĪBAS MAKSA – tikai EUR 79 + PVN / *Personāla vadītāju kluba biedriem – bez maksas.

 

 Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/

 





Apmācību vadītāja – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – personāla vadītāju kluba (PVK) vadītāja, eksperte, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katrām apmācībām klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. 







 
 SEMINĀRA PROGRAMMĀ:

Ieguvumi:
Nodarbība paaugstina iekšējās saliedētību, nostiprina esošās zināšanas,
rada vienotu izpratni par kopīgiem darba uzdevumiem un risinājuma iespējām,
paaugstina labsajūtu un emocionālo komfortu.


Saturs:
- Iekšējā komunikācija un labas manieres – labsajūta darbā – laimīgs cilvēks!:)
- Pamatvajadzība – labi justies “savējo” vidū
- Kā “mani”, “uzņēmumu” – redz klients un kā redzētais ietekmē izvēli.
- Organizatoriskās pārmaiņas (attālināts darbs) un iesaistes veicinātāji:
individuālā līmenī – ieklausīšanās, cieņpilna attieksme, pamanīšana, pateicība
u.c.,
- Labvēlīga un atklāta komunikācija – atbalsts un pateicība.

 

Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Organizācija
Tālrunis
E-pasts
Dalībnieku skaits
Esmu Personāla vadītāju kluba biedrs