Jau kopš pašiem uzņēmējdarbības pirmsākumiem biznesa attīstība ir gājusi roku rokā ar mārketingu un spēju piesaistīt klientus, izmantojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju. Uzņēmums, kas spēj nodrošināt sev veiksmīgu mārketingu ir gan konkurētspējīgs, gan vislabāk sasniedz savus nospraustos mērķus, tostarp veicina pārdošanas apjomu pieaugumus. Vienlaikus neapšaubāmi, ka tendences mainās arī mārketingā – īpaši mārketingu un komunikāciju ietekmējis Covid-19, kā rezultātā pieaugusi digitalizācijas un sociālo tīklu nozīme. Kā uzsver eksperti – uzņēmumi ir bijuši spiesti pielāgoties jaunajai, attālinātajai” pieredzei un komunikācijai ar klientiem.
Kas nozari sagaida 2022. gadā? Biznesa konferencē “MĀRKETINGS UN KOMUNIKĀCIJA 2022” eksperti runās par mārketinga izaicinājumiem 2022. gadā, to, kā Covid-19 ir ietekmējis mārketinga nozari un veidu, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem.
Konferencē tiks apspriestas arī jaunākās mārketinga un komunikācijas aktualitātes, mārketinga un komunikācijas iespējas un problēmas, tiks runāts par to, kā pilnveidot un novērtēt mārketinga darbības, kā arī to, kā uzlabot izpratni par mārketingu kā procesu.
Konferencē “MĀRKETINGS UN KOMUNIKĀCIJA 2022” tiks apspriestas jaunākās mārketinga un komunikācijas aktualitātes, mārketinga un komunikācijas iespējas un problēmas, tiks runāts par to, kā pilnveidot un novērtēt mārketinga darbības, un to, kā uzlabot izpratni par mārketingu kā procesu. Ieskatīsimies aktuālākajās prognozēs un tendencēs.
Norises laiks: 12. maijā no plkst. 12.00–16.00 Norises veids: TIEŠSAISTE Moderators – Egīls Zariņš.
KONFERENCES PROGRAMMA:
Biznesa konferences referenti un programma šobrīd atrodas saskaņošanas procesā.