Veiksmīga pārdošana ir ikviena uzņēmuma panākumu atslēga. Lai arī cik labi būtu pārdošanas rezultāti, ikviena uzņēmuma interesēs ir pārdot savu produkciju un pakalpojumus pēc iespējas dārgāk un labāk. Laikam mainoties, mainās arī pārdošanas tendences, metodes, kā piesaistīt patērētājus, un veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus. Arī Covid-19 ietekmē ir mainījusies pārdošanas pasaule un tendences pārdošanas pieauguma veicināšanas kontekstā.
Tāpat arī izmaiņas vērojamas klientu apkalpošanas jomā. Ikviens, kura darba pienākumos ietilpst uzņēmuma pārstāvēšana un darbs ar klientiem, zina, cik nozīmīga loma veiksmīgā komunikācijā ar klientu un uzņēmuma tēla demonstrēšanā ir klientu apkalpošanas kvalitātei. Taču, līdzīgi kā jebkurā citā nozarē, arī klientu apkalpošanā tendences mēdz mainīties.
Par to, kas aktuāls klientu apkalpošanas sfērā un kā vairot pārdošanas apjomus, uzzināsiet biznesa konferencē “PĀRDOŠANA UN KLIENTU SERVISS 2022”.
Konferencē būtiskākie jautājumi tiks vērsti uz veiksmīgu pārdošanu un profesionālu klientu servisu, jaunākajām tendencēm un izaicinājumiem saistībā ar Covid-19 un to, kā pandēmija mainīs klientu iepirkšanās paradumus 2022. un tālākajos gados.
Konferencē būs iespēja uzzināt plašāk par to, kā ieviest visaptveršu klientu servisa un komunikācijas kvalitātes standartu, kā noteikt organizācijas un klientu attiecību pamatnosacījumus un principus, kurus konkrēta organizācija ievēro, nodrošinot klientu apkalpošanas procesus un to, kā mainījusies klientu apkalpošana.
Norises laiks: 31. martā no plkst. 12.00–16.00 Norises veids: TIEŠSAISTE Moderators – Egīls Zariņš.
KONFERENCES PROGRAMMA:
Biznesa konferences referenti un programma šobrīd atrodas saskaņošanas procesā.