Mūsu dzīvē pārrunas ieņem ļoti svarīgu vietu un tās notiek ik uz katra soļa. Tomēr ne vienmēr pārrunas izdodas tā kā gribētos – potenciālais klients izvēlējās konkurentu vai neizprotot piedāvājuma būtību ir neapmierināts, konfliktē un atņem darba laiku utt. Savukārt tur, kur vienam neizdevās, cits panāk sev vēlamo – pārliecina partneri, jau pirmajā tikšanās reizē izveidot draudzīgas un uz izpratni balstītas attiecības. Šādai efektivitātei noslēpums ir ne tikai profesionālajās zināšanas – svarīgākas ir komunikācijas spējas un pārrunu vadīšanas māksla.
Lai uzlabotu savas komunikācijas spējas ikviens ir aicināts apmeklēt apjomīgāku un rezultatīvāku pārrunu vadīšanas divu dienu apmācību programmu “TU ESI TAS, PAR KO TU VARI VIENOTIES. PĀRRUNU VADĪŠANAS PSIHOLOĢIJAS MEISTARKLASE”.
Meistarklase sniedz iespēju apgūt zināšanas, kas turpmāk palīdzēs būs daudz pārliecinātākam par sevi un gūt sev vēlamo rezultātu. Semināra mērķis ir padziļināti apgūt pārrunu vadīšanas psiholoģiju – izmantojot pozitīvās netiešās ietekmes paņēmienus, jebkura veida pārrunas pārveidot par patīkamām un konstruktīvām.
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) –
Rīgas Psiholoģijas skola sadarbībā ar “Biznesa Akadēmija” dibināta, lai uzņēmuma pārstāvjiem sniegtu iespēju apgūt zināšanas, kā biznesa attīstīšanā veiksmīgāk pielietot ar psiholoģiju saistītās iespējas. “Rīgas Psiholoģijas skolas” rīkotajos semināros tiek sniegti profesionāļu padomi par tādām tēmām, kā darbinieku motivācija, biznesa komunikācijas prasmes un citām tēmām. Semināru mērķauditorija ir kompāniju vadītāji un uzņēmumu personāla daļas speciālisti, tomēr tiem var pieteikties jebkurš interesents.
Biznesa apmācību programmas vadītāja
Mg.Psych., Mg.HR. Vineta Ikauniece-Ozoliņa. Specializējusies darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā klientu apkalpošanas nozarē, kā arī vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšanā. Pašai ir septiņu gadu vadītājas pieredze, kuras laikā vadības teorijas ir pārbaudītas praksē. «Man patīk sadarboties ar cilvēkiem, kas vēlas attīstīt un pilnveidot sevi un savas profesionālās prasmes. Man patīk mācīties pašai un dalīties savās zināšanās un pieredzē, tādēļ esmu izvēlējusies profesiju personāla treneris. Esmu sertificēts praktiskais psihologs un diplomēts sociāli-psiholoģisko treniņu vadītājs. Novadīti vairāk nekā 1000 biznesa semināri dažādās Latvijas oganizācijās.»
Kursa mērķis: Kompetences palielināšana pārrunu vadīšanā
Mērķa auditorija: Vadītājiem un darbiniekiem, kuriem nepieciešams savā darbā vienoties ar iekšējiem vai ārējiem klientiem, visiem, kuri nevar savā darbā izmantot vienīgi pavēles un rīkojumus.
Īss programmas apraksts:
21. marts:
1. Pārrunu procesa stadijas un fāzes
2. Pārrunu stratēģija un taktika
3. Pārrunu reglaments
4. Kontakta dibināšanas prasmes
5. Psiholoģiskās pozīcijas pārrunās
6. Emocionālās inteliģences nozīme pārrunās
7. Emocionālā stāvokļa paškontrole
8. Kā uzvarēt pārrunās ar izdomātu alternatīvu palīdzību
9. Pašprezentācija pārrunās
10. Neverbālos signālu uztveršana pārrunu procesā
11. Sarunas vadīšanas tehnikas un iniciatīvas noturēšana pārrunās
12. Refleksīvās un nerefleksīvās klausīšanās tehnikas pārrunās
28. marts:
13. Darbs ar iebildumiem, kritiskiem aizrādījumiem pārrunās
14. Prasme pārliecināt
15. Prasme argumentēt
16. Lēmumu pieņemšanas posmi
17. Lēmumu pieņemšanas principi pārrunās
18. Psiholoģiskās barjeras lēmumu pieņemšanā
19. Individuālie un grupas lēmumu pieņemšanas psiholoģiskie fenomeni
20. Lēmumu pieņemšanas paātrināšanas iespējas
21. Ieteikumi vienošanās panākšanai
22. Konfliktu profilakse un risināšana pārrunās
23. Pārrunu taktikas saskarsmē ar dažāda tipa cilvēkiem
Nodarbību veids: Īsas lekcijas, testi, vingrinājumi, darbs grupās, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, videoierakstu analīze