Intensīvais biznesa apmācību seminārs

"Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"

 
Mūsdienās uzņēmumiem, kuri veic preču/pakalpojumu piedāvāšanu klientiem, svarīgs ir jautājums par pārdošanas apjomu palielināšanu. Ikviens veiksmīgs uzņēmums par savu prioritāti noteiks izaugsmi un attīstību, taču kā to sasniegt? Pārdošana ir nepārtraukts process, kurā jāstrādā gan ar esošajiem, gan ar potenciālajiem klientiem, jāuzlabo savas pārdošanas prasmes, komunikāciju, kā arī jādara viss, lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū.

Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi prasīgāki. Intensīvais biznesa apmācību seminārs “Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem” piedāvā unikālu iespēju kļūt par izcilu pārdevēju, iepazīties ar risinājumiem potenciālo klientu piesaistīšanai un esošos klientu apmierinātības nodrošināšanai ilgtermiņā. Tā ir iespēja apgūt efektīvākos mārketinga instrumentus un uzlabot pārdošanas procesu, sasniedzot garantētus rezultātus.

Jaunu rīku ieviešana un prasmīga to izmantošana mārketingā ir palīdzējušas uzņēmumiem sevi prezentēt un efektīvi piesaistīt auditoriju. Seminārs atbildēs uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu un jaunas pārdošanu iespējas radīšanu. Būt labam šodien nav pietiekami! Ja tiecies uz izcilību, šis seminārs ir domāts tieši Tev!  
 


Semināra norises laiks: 19. janvārī no plkst. 10.00–14.00


Apmācību iespējas:


E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.


Katram tiešsaistes semināra dalībniekam par brīvu – "Biznesa Karte", kas nodrošina 25% atlaidi semināriem un biznesa apmācībām nākamos 6 mēnešus.

Apmācību organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija. Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību seminārā tiek izsniegta "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība – tiešsaistes dalībniekiem elektroniskā (PDF) formātā.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 

“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.



Dr. oec, lektore Iveta Liniņa
 

Mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja, ekonomikas zinātņu doktore, biznesa augstskolas "Turība"  komercdarbības katedras docente, mārketinga un tirdzniecības vadības programmu direktore ar vairāk nekā divdesmit gadu praktisko pieredzi - vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre.

Vairāku zinātnisko pētījumu un publikāciju autore ar vairāk nekā 27 gadu pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā Latvijas un arī starptautiskos uzņēmumos.

Mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu tirdzniecībā speciāliste darbojas gan kā lektore, gan praktizējoša konsultante dažādos mārketinga un pārdošanas jautājumos.
 

SEMINĀRA PROGRAMMĀ:

1. daļa:

EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI

Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.

Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.

Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.

Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes. 


2. daļa:

Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:

Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/

Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos praktiskajam mārketinga semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
E-seminārs tiešsaistē
Seminārs neklātienē
Biznesa kartes Nr.