Praktiskais intensīvais seminārs:
PROFESIONĀLA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA – 
efektīvākais ierocis, lai uzvarētu konkurentus un palielinātu biznesa tirgus daļu

Uzņēmējdarbība lielu lomu spēlē efektīva mārketinga stratēģija – no tās ir atkarīga gan klientu plūsma, gan uzņēmuma sasniegumi. Jo veiksmīgu stratēģiju izmantosim, jo konkurētspējīgāki būsim tirgū.  

Neraugoties uz to, ka uzņēmumi apzinās, ka mārketings ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, mūsdienās uzņēmējdarbības videi bieži vien nākas saskarties ar vairākiem izaicinājumiem un uz šodienu viens no lielākajiem trūkumiem, kas traucē uzņēmumu attīstībai un izaugsmei, ir nespēja pareizi pasniegt savu produktu, izveidot savu zīmolu un nodrošināt veiksmīgu komunikācijas stratēģiju. 

Lai palīdzētu uzņēmējiem īstenot efektīvu mārketinga stratēģijas plānošanu un vadīšanu konkurences apstākļos gan mazā, gan vidējā uzņēmumā, ikvienam būs iespēja aomeklēt semināru “Profesionāla mārketinga stratēģija – efektīvākais ierocis, lai uzvarētu konkurentus un palielinātu biznesa tirgus daļu.”

Semināra laikā tiks skaidrotas mārketinga stratēģijas, to plānošana un realizēšana praksē; būs iespējams izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga darbību un praktiski izstrādāt jaunas idejas mārketinga stratēģijas uzlabošanai savā uzņēmumā.

Semināra norises laiks: 20. februāris plkst. 10:00 - 18:00  
Semināra norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Semināra organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 249 EUR).


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv

“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.




Mārketinga un zīmola komunikācijas eksperte Ligita Āzena.
Ligita Āzena ir mārketinga un zīmolvadības eksperte ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi mārketinga vadībā, mārketinga komunikācijā un zīmola veidošanā un vadīšanā. Savā karjerā ir vadījusi vairāku uzņēmumu mārketinga nodaļas un projektus gan mazos, gan vidējos, gan lielo klientu B2B segmentos, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem uzņēmumiem. 





Semināra saturs:
 
1. Mārketinga stratēģija - izdzīvošanas pamats
 
2. Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana 
 
3. Jauna mārketinga stratēģija - biznesa pamats
 
4. Mārketinga stratēģijas - investīciju izvērtēšana
 
Seminārs tiek veidots kā meistarklase, kuras laikā tiks skaidrotas mārketinga stratēģijas, to plānošana un realizēšana praksē; būs iespējams izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga darbību un praktiski izstrādāt jaunas idejas mārketinga stratēģijas uzlabošanai savā uzņēmumā.    
 
Semināra laikā tiks prezentētas jaunākās tendences šajā jomā.   
  
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos Profesionāla mārketinga stratēģijas semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts