24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM
Mūsdienās, kad ar pārdošanu ir saistīts teju ikviens uzņēmums, mūsu sabiedrība ir sadalīta pircējos un pārdevējos, kuri pastāvīgi mijiedarbojas viens ar otru. Visu tirdzniecības darījumu veiksme ir atkarīga no tā, cik kvalitatīva būs šī sadarbība un cik kompetenta būs komunikācija ar klientiem. Jāņem vērā, ka katrā pārdošanas reizē klienti mēģina saprast, vai pirkums ir tā vērts, lai atvadītos no savas naudas. Protams, veiksmīga komunikācija ar klientu nav vienīgais tirdzniecības biznesa panākumu kritērijs, pirmkārt, svarīga ir paša produkta vai pakalpojuma kvalitāte.
Lai uzlabotu savas pārdošanas prasmes, ikvienam ir iespēja apmeklēt semināru “24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM”, kā ietvaros uzzināsiet mijiedarbības ar patērētājiem nianses un iepazīsieties ar pareizas komunikācijas piemēriem.
Apmācību iespējas:
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieku vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv
Lektore: Egita Sproģe –biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste.
Egita Sproģe ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk nekā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.
“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
SATURA IZKLĀSTS:
Izcilas pārdošanas prasmes; kā izzināt klientu vajadzības; kā pārliecinoši argumentēt un piedāvāt klientam savu produktu/pakalpojumu tā, lai klients tam piekrīt
Laika plānošana; pārdevēja ikdienas darbu kalendārs
Cik tālam laika periodam jāpērk plānotājs
Kad braukt pie klienta un kad nē; kā sarunāties ar katru klientu viņam saprotamā veidā;
Kā plānot maršrutu
Kā savu bonusa līmeni sasniegt pārliecinošāk; kā veikt pozitīvas izmaiņas pārdošanas procesā
Kas uzņēmumā ir Tava (pārdevēju/klientu apkalpot) rezultāta 'bīdītāji', kā ar viņu rokām 'kalt' savus panākumus
Kā strādāt ar atskaitēm; atskaite pa dienām un precēm
Kā vadītājs prasa nākošā gada ciparus – kā veidot savu pārdošanas gada plānu/budžetau (no kura gala sākt, ut)
Kā šo plānu pašam pārpildīt
Apmācību noslēgumā katram dalībniekam tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība.
Kontaktinformācija: Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija" Tālrunis 20355559 E-pasts: [email protected]