Korporatīvā četru nedēļu biznesa apmācību programma
 
PERSONĀLA UN BIROJA VADĪBAS SKOLA
 
Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir nenovērtējama, proti, viņa pārziņā ir ne tikai informācijas sagatavošana, informācijas aprites organizēšana, uzņēmuma dokumentācijas pārzināšana, problēmu identificēšana un formulēšana, vadības konsultēšana par iespējamiem risinājumiem, piedalīšanās projektu izstrādāšanā un koordinēšanā, darbu izpildes termiņu kontrolēšana un saskaņošana, bet arī uzņēmuma (iestādes, organizācijas u.c.) pārstāvēšana klientiem un sadarbības partneriem, kā arī citu darbinieku motivēšana.

Lai veiksmīgi un ar pārliecību vadītu visus šos procesus, biznesa apmācību centrs "Biznesa Akadēmija" organizē īpašu biznesa apmācību kursu esošajiem un topošajiem personāla un biroja vadītājiem – "Personāla un biroja vadības skola".

Jā, smaids un saskarsmes kultūra biroja vadītājam ieņem ļoti svarīgu vietu prasmju sarakstā, taču nekādi neizdosies kļūt par uzņēmuma svarīgāko un spēcīgāko posmu bez visaptverošām zināšanām dokumentu pārvaldības pamatos, psiholoģijā, mārketingā, klientu servisā un iekšējā komunikācijā.

Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora vai personāla vadītāja darbs nav iedomājams.



Apmācību iespējas:

E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieku vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
 


Bet par savu centību iekarot jaunus zinību un profesionālās izaugsmes kalnus, uzņēmumi saņem vēl vienu unikālu BONUSU – reklāmas un publicitātes iespēju interneta medijos – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv   
 

“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.






Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 







Apmācību lektors – Harijs Gaigals – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām. 








Lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece,
 vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas – lietvežiem, biroja administratoriem u.c.
 


APMĀCĪBU MĒRĶIS:
 
Sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.


SATURA IZKLĀSTS:
 
1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.
 
  • Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
  • Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
  • Nevainojama uzvedība un labas tonis
  • Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
  • Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē.
     
2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)
 

 

  • Darba vietas zonējums.
  • Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
  • Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
  • Raksturīgākie riska faktori birojā.
  • Darba higiēnas prasības. (Ergonomika) 
     
3. Efektīva laika plānošana.
 
  • Laika plānošanas prasmes .
  • Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
  • Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
  • Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
  • Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.
     
4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana. 
 
  • Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
  • Aizrādījumi un kritika.
  • Argumentēšanas māka.
  • Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
  • Personiskās stresa noturības prasmes.
  • Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.

5. Lietvedības pamati personāla un biroja vadītājiem


Lietvedības nodarbības laikā tiks skaidrots:
 

  • Kā iestādē, uzņēmumā organizēt personāla dokumentu pārvaldību?
  • Kā identificēt un noteikt prasības, kādus personāla dokumentus obligāti jāveido, kādus organizatoriskos iekšējos normatīvos aktus) jāizstrādā, lai izvairītos no riskiem?
  • Kā strādāt integrētā vidē (dokumenti dažādos nesējos), kā to darīt, lai dokumenti būtu atbilstoši saglabāti un tos varētu izmantot, kā pierādījumus, apliecinājumus.
  • Kā veidot personas lietas, vai tās var arī neveidot?
  • Kā nodrošināt atbilstošu dokumentu aizsardzību visā dokumenta dzīves ciklā?
  • Kā izvērtēt personāla dokumentus, lai noteiktu to glabāšanas laiku un/vai arhīvisko vērtību?
  • Vai darba līgumus var parakstīt ar drošo elektronisko parakstu?
  • Kā jāreģistrē un ko var nereģistrēt? Vai ir nepieciešami amata, darba apraksti un, ja tos izstrādā, kā to darīt?
  • Kā vadīt un organizēt personāla dokumentu pārvaldību?



6. Aktuālais darba tiesībās – darba likuma praktiska pielietošana ikdienā un tās problemātika.
 
 
  • Darba tiesisko attiecību vispārīgie principi un tiesiskais regulējums, piemēri;
  • Darba tiesisko attiecību uzsākšanas praktiskās problēmas un tiesiskie ieteikumi;
  • Darba līguma pareiza un precīza, tiesiska noformēšana – praktiskā pieredze un biežākie konstatētie trūkumi darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos;
  • Darba laiks, pamatregulējums, darba laika organizāciju veidi, to katra praktiska pielietošana un praktiskās problēmas, virsstundas, nakts darbs, darbs svētku dienās;
  • Atpūtas laiks, pārtraukumi darbā, atvaļinājumi, pamatregulējums, praktiski piemēri un ieteikumi;
  • Darba samaksas un izmaksas praktiskie aspekti, piemēri, problēmas, ieteikumi;
  • Darba tiesisko attiecību izbeigšanas dažādu praktisku situāciju analīze, piemēri, tiesvedības termiņi, pierādīšanas pienākumi katrai pusei, ieteikumi;
  • Darba devēja galvenie pienākumi, atbildība, aizliegumi, sekas, darba kārtības noteikumu nozīme un nepieciešamība;
  • Termiņi, to pareiza un precīza aprēķināšana, tiesiskās sekas;
  • Pēdējie Darba likuma grozījumi;
  • 04.04.2019., 01.05.2019., galvenais, uz ko jāvērš uzmanība ikdienā.


Apmācību cikla noslēgumā katram dalībniekam tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. 

 
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos korporatīvajām personāla un biroja vadītāju apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts