Kientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs  

KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS
 

Uzņēmumiem, kas cenšas panākt efektīvu pārdošanu, ir jāpieliek pūles, lai saglabātu savu klientu bāzi. Galu galā jāatceras, ka jaunu klientu piesaistīšana ir 5–7 reizes dārgāka nekā to saglabāšana. Līdz ar to klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir visa uzņēmuma uzdevums.

Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā meistarklasē uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā "paņemt" maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas. 

Lai veicinātu klientu lojalitāti, ikvienam ir iespēja apmeklēt klientu lojalitātes stiprināšanas praktisko semināru “ KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS”.

Seminārā iegūtā informācija palīdzēs veiksmīgāk cīnīties par savu vietu tirgū un gūt lielāku peļņu, izmantojot tos pašus resursus. Tāpat Jūs uzzināsiet, kā labāk izveidot efektīvu pārdošanas sistēmu un nodrošināt t.s. pēcpārdošanas apkalpošanu.
 

Lektore:
Biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe.
 
Egita Sproģe ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā. 
 

“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009.gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk kā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.


 



Semināra programmā:
 

Efektīvā pārdošana konkurences apstākļos (I līmenis)

Konkurence ir pat nepieciešama, lai uzņēmumam būtu motivācija mainīt savu esošo darbības veidu, saprast, kas ir nepieciešams esošajiem klientiem, kā pārvilināt konkurentu klientus un nostiprināt saikni. Veselīga konkurence spēj uzņēmumā radīt nepieciešamo enerģiju un motivē strādāt ar lielāku atdevi.
Apmācību laikā tiks sniegta informācija kā izvērtēt esošās pārdošanas metodes un kā uzlabot esošās zināšanas par tirdzniecības procesu, tiks skaidrots kā pareizi argumentēt savu viedokli un iegūt nepieciešamo atbalstu, kā rīkoties kritiskās situācijās un kā tās novērtēt.

Integrētā pārdošana (II līmenis) 

Integrētā pārdošana nodrošina pārmaiņas un vēlmi vienmēr attīstīties un kļūt konkurētspējīgākajiem, izveidojot pareizo pieeju katram klientam.
Apmācību laikā apmeklētāji iegūs informāciju par to, kā izprast savu klientu, uzzināt kā ar savu produktu spējam uzlabot pircēja biznesu, attīstību un palielināt konkurētspēju. Klausītāji uzzinās, kā klienti novērtē uzņēmuma produktu, kas nepieciešams tā uzlabošanai un cik lielu ieguldījumu tas sniedz.

Emocionālā (empātiskā) pārdošana (III līmenis)

Pārdošanas procesā ir ļoti svarīgi radīt pareizās emocijas gan sevī, gan no pircēja puses. Tām ir jābūt pozitīvām, lai pircējam rastos vēlme atgriezties, emocijām ir jābūt pārliecinošām, lai klients ticētu sniegtajai informācijai un pretimnākošām, lai klientam būtu drošības sajūta.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs kā veidot pozitīvas attiecības gan ar sarežģītiem, gan esošiem un stabiliem klientiem, kā noturēt klienta interesi ilgstoši, kā vadīt savas emocijas pārdošanas laikā, kā veidot sadarbību, lai tās būtu patīkamas gan pakalpojuma sniedzējam, gan saņēmējam un kā ikdienas rutīnas periodā gūt pozitīvas emocijas un motivāciju strādāt tālāk.

Sarežģītie klienti – katra pārdevēja labākie skolotāji 

Katram uzņēmumam nereti gadās situācijas, kad jāvada komunikācija ar sarežģītu klientu. Tādiem ir nepieciešama īpaša attieksme, savādāk jāveido komunikācija un jāmāk pārliecināt par labu jūsu uzņēmumam.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs kā pārvarēt stresu, kā apzināties savas spējas un priekšrocības, kā tās pasniegt klientam, kā veidot pareizu un pozitīvu komunikāciju, kā pārliecināt klientu, kā gūt pārliecību par savu darbu un kā to izmantot ikdienā.

Esošo klientu lojalitātes stiprināšana
 

Kad esošie klienti ir sastrukturēti un apzināti, ir nepieciešams strādāt pie to lojalitātes stiprināšanas, lai sadarbība nestu rezultātus un tā būtu ilgstoša.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs pareizas komunikācijas mākslu, lai katra saruna sniegtu pozitīvu rezultātu – peļņas vai atzinīga novērtējuma veidā, kā nodrošināt klientu lojalitāti ilgtermiņā, kā arī tiks stāstīts par citu uzņēmumu pieredzi, no kuras iespējams mācīties, gūt ātrus un ilgnoturīgus rezultātus.


Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. 
 

Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet šo pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts