Semināra programmā:
Efektīvā pārdošana konkurences apstākļos (I līmenis)
Konkurence ir pat nepieciešama, lai uzņēmumam būtu motivācija mainīt savu esošo darbības veidu, saprast, kas ir nepieciešams esošajiem klientiem, kā pārvilināt konkurentu klientus un nostiprināt saikni. Veselīga konkurence spēj uzņēmumā radīt nepieciešamo enerģiju un motivē strādāt ar lielāku atdevi.
Apmācību laikā tiks sniegta informācija kā izvērtēt esošās pārdošanas metodes un kā uzlabot esošās zināšanas par tirdzniecības procesu, tiks skaidrots kā pareizi argumentēt savu viedokli un iegūt nepieciešamo atbalstu, kā rīkoties kritiskās situācijās un kā tās novērtēt.
Integrētā pārdošana (II līmenis)
Integrētā pārdošana nodrošina pārmaiņas un vēlmi vienmēr attīstīties un kļūt konkurētspējīgākajiem, izveidojot pareizo pieeju katram klientam.
Apmācību laikā apmeklētāji iegūs informāciju par to, kā izprast savu klientu, uzzināt kā ar savu produktu spējam uzlabot pircēja biznesu, attīstību un palielināt konkurētspēju. Klausītāji uzzinās, kā klienti novērtē uzņēmuma produktu, kas nepieciešams tā uzlabošanai un cik lielu ieguldījumu tas sniedz.
Emocionālā (empātiskā) pārdošana (III līmenis)
Pārdošanas procesā ir ļoti svarīgi radīt pareizās emocijas gan sevī, gan no pircēja puses. Tām ir jābūt pozitīvām, lai pircējam rastos vēlme atgriezties, emocijām ir jābūt pārliecinošām, lai klients ticētu sniegtajai informācijai un pretimnākošām, lai klientam būtu drošības sajūta.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs kā veidot pozitīvas attiecības gan ar sarežģītiem, gan esošiem un stabiliem klientiem, kā noturēt klienta interesi ilgstoši, kā vadīt savas emocijas pārdošanas laikā, kā veidot sadarbību, lai tās būtu patīkamas gan pakalpojuma sniedzējam, gan saņēmējam un kā ikdienas rutīnas periodā gūt pozitīvas emocijas un motivāciju strādāt tālāk.
Sarežģītie klienti – katra pārdevēja labākie skolotāji
Katram uzņēmumam nereti gadās situācijas, kad jāvada komunikācija ar sarežģītu klientu. Tādiem ir nepieciešama īpaša attieksme, savādāk jāveido komunikācija un jāmāk pārliecināt par labu jūsu uzņēmumam.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs kā pārvarēt stresu, kā apzināties savas spējas un priekšrocības, kā tās pasniegt klientam, kā veidot pareizu un pozitīvu komunikāciju, kā pārliecināt klientu, kā gūt pārliecību par savu darbu un kā to izmantot ikdienā.
Esošo klientu lojalitātes stiprināšana
Kad esošie klienti ir sastrukturēti un apzināti, ir nepieciešams strādāt pie to lojalitātes stiprināšanas, lai sadarbība nestu rezultātus un tā būtu ilgstoša.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs pareizas komunikācijas mākslu, lai katra saruna sniegtu pozitīvu rezultātu – peļņas vai atzinīga novērtējuma veidā, kā nodrošināt klientu lojalitāti ilgtermiņā, kā arī tiks stāstīts par citu uzņēmumu pieredzi, no kuras iespējams mācīties, gūt ātrus un ilgnoturīgus rezultātus.
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība.
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]