APMĀCĪBU VADĪTĀJA: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.
“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
1) VIENAS DIENAS SEMINĀRS (no plkst. 10.00–16.00)
1. Klientu apkalpošanas jēdziens – no kalpošanas līdz apkalpošanai.
2. Klientu apkalpošanas process un darbinieka lomas apzināšanās – uzņēmuma izaugsmē, klientu piesaistē un noturēšanā, reputācijas vai tēla veidošanā, savu personisko mērķu sasniegšanā u.c.
3. Biežākās problēmas klientu apkalpošanā – klientu tipa noteikšana, personiskā attieksme, spēja un prasme vadīt sarunu, vajadzību izzināšana u.c.
4. Klientu apkalpošanas veidi – klātienē, pa tālruni, e-komunikācija u.c. Kopīgās un atšķirīgās iezīmes.
5. Individuālā pašrefleksija.
2) INTERAKTĪVA DIVU DIENU NODARBĪBA (no plkst. 10.00–16.00)
1. diena:
1. Klientu apkalpošanas jēdziens – no kalpošanas līdz apkalpošanai.
2. Darbinieka loma apzināšanās – uzņēmuma izaugsmē, klientu piesaistē un noturēšanā, reputācijas un tēla veidošanā, savu personisko mērķu sasniegšanā u.c.
3. Biežākās problēmas klientu apkalpošanā – klientu tipa noteikšana, spēja un prasme vadīt sarunu, vajadzību izzināšana.
4. Aktualizētas lomu spēles.
5. Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete.
6. Profesionāls ārējais izskats un izturēšanās.
2. diena:
1. Klientu apkalpošanas veidi – klātienē, pa tālruni, e-komunikācija u.c.
2. Situāciju modelēšana un analīze. Individuālais un grupas darbs
3. Kopīgās un atšķirīgās iezīmes – profesionālā klientu apkalpošana
4. Darbs ar sarežģītu klientu – kā saglabāt sevi un izpildīt darba pienākumus ar prieku.
5. Profesionālās izdegšana un profilakse.
6. Individuālā pašrefleksija.
3) INTERAKTĪVA TRĪS DIENU NODARBĪBA (no plkst. 10.00–14.00)
1. diena:
1. Klientu apkalpošanas jēdziens – no kalpošanas līdz apkalpošanai.
2. Darbinieka loma apzināšanās – uzņēmuma izaugsmē, klientu piesaistē un noturēšanā, reputācijas un tēla veidošanā, savu personisko mērķu sasniegšanā u.c.
3. Biežākās problēmas klientu apkalpošanā – klientu tipa noteikšana, spēja un prasme vadīt sarunu, vajadzību izzināšana.
4. Individuālā pašrefleksija.
2. diena:
1. Klientu apkalpošanas veidi – klātienē, pa tālruni, e-komunikācija u.c.
2. Situāciju modelēšana un analīze. Individuālais un grupas darbs
3. Kopīgās un atšķirīgās iezīmes – profesionālā klientu apkalpošana
4. Profesionāls izaicinājums – darbs ar sarežģītu klientu.
5. Individuālā pašrefleksija.
3. diena:
1. Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete
2. Profesionāls ārējais izskats un izturēšanās
3. Stress un tā rašanās cēloņi darba vietā. Individuālais pašizziņa.
4. Profesionālās izdegšana un profilakse.
5. Individuālā pašrefleksija.