Intensīvais biznesa apmācību cikls
Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem
Mūsdienās uzņēmumiem, kuri veic preču/ pakalpojumu piedāvāšanu klientiem, svarīgs ir jautājums par pārdošanas apjomu palielināšanu. Ikviens veiksmīgs uzņēmums par savu prioritāti noteiks izaugsmi un attīstību, taču, kā to sasniegt? Pārdošana ir nepārtraukts process, kurā jāstrādā gan ar esošajiem, gan ar potenciālajiem klientiem, jāuzlabo savas pārdošanas prasmes, komunikāciju, kā arī jādara viss, lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū.
Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi prasīgāki. Intensīvais biznesa apmācību cikls “Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem” piedāvā unikālu iespēju kļūt par izcilu pārdevēju, iepazīties ar risinājumiem potenciālo klientu piesaistīšanai un esošos klientu apmierinātības nodrošināšanai ilgtermiņā. Tā ir iespēja apgūt efektīvākos mārketinga instrumentus un uzlabot pārdošanas procesu, sasniedzot garantētus rezultātus.
Jaunu rīku ieviešana un prasmīga to izmantošana mārketingā ir palīdzējušas uzņēmumiem sevi prezentēt un efektīvi piesaistīt auditoriju. Seminārs atbildēs uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu un jaunas pārdošanu iespējas radīšanu. Būt labam šodien nav pietiekami! Ja tiecies uz izcilību, šis seminārs ir domāts tieši Tev!
Apmācību iespējas:
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieku vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Bet par savu centību iekarot jaunus zinību un profesionālās izaugsmes kalnus, uzņēmumi saņem vēl vienu unikālu BONUSU – reklāmas un publicitātes iespēju interneta medijos – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet:
www.nmg.lv
“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.
Dr.oec, lektore Iveta Liniņa
Mārketings un tirdzniecības vadība programmu direktore ar vairāk kā divdesmit gadu praktisko pieredzi pārdošanas un mārketinga vadībā. Vada studiju kursus mārketingā un pārdošanas vadībā. Lektore un praktizējoša konsultante mārketinga un pārdošanas jautājumos. Latvijas Ekonomistu asociācijas, Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas un Latvijas Tirgotāju asociācijas biedre.
ĪSS SATURA IZKLĀSTS:
Tikai efektīvākie mārketinga instrumenti:
Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.
Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.
Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.
Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.
Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:
Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.
Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošana.
Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Kā klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?
Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.
Mārketinga un pārdošanas sinerģija izciliem biznesa sasniegumiem:
Pārdošanas procesa posmi un mārketinga integrācija tajos;
Mārketinga saistība ar uzņēmuma zīmolu un pārdevēja personību;
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Pārdošanas procesa kvalitātes nodrošināšana.
Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Ģenerālās klientu plūsmas formēšana;
Kā izmantot preces un pakalpojumus mārketingā?
Komunikācija un mārketings – kas svarīgāks?
Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi;
Netradicionālā mārketinga instrumenti un to iesaiste pārdošanas procesos;
Pārdošanas mehānismu saskaņošana ar cilvēku paradumiem;
Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana.
ROI mārketinga būtība, īstermiņa un ilgtermiņa ROI mārketings;
Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāva
nas, loterijas u.c.;
Partnervirzīšanas iespējas.
Semināra noslēgumā katram dalībniekam tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība.
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts:
[email protected]